logo
ÜgyfélszolgálatBejelentkezés

Adatvédelmi Nyilatkozat

Az Inbox.com AS tulajdonában lévő weboldalak e-mail szolgáltatásokat és egyéb kapcsolódó szolgáltatásokat kínálnak. A továbbiakban ezek együttes elnevezése: „Szolgáltatás".

A Szolgáltatás teljes egészében az Inbox.com AS (továbbiakban: „a Vállalat", „mi" vagy „minket") tulajdonában áll. A Vállalat Norvégiában a 920 243 347 regisztrációs számon került bejegyzésre, telephelye is ott található.

Az Adatvédelmi Nyilatkozat eredeti nyelve az angol. A felhasználók kényelme érdekében a dokumentumot több más nyelvre is lefordítottuk. Az eredeti verzió és a lefordított változatok közötti bármilyen ellentmondás esetén, az eredeti (angol nyelvű) változat az irányadó: https://www.inbox.com/privacy-policy

1. Általános rendelkezések

Felelősek vagyunk személyes adataid védelméért és ezt a felelősséget rendkívül komolyan vesszük.

A jelen Adatvédelmi Nyilatkozatban részletesen elmagyarázzuk milyen adatokat gyűjtünk; ezen adataid gyűjtésére milyen okból kerül sor; hogyan használjuk és hogyan tároljuk ezeket az adatokat.

A jelen Adatvédelmi Nyilatkozat elfogadásával hozzájárulsz személyes adataidnak a jelen Adatvédelmi Nyilatkozatban leírtak szerinti kezeléséhez.

A személyes adatok feldolgozása az általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR), valamint a Vállalatra vonatkozó országspecifikus adatvédelmi törvényeknek megfelelően történik.

Az Adatkezelő:

Inbox.com AS
Øvre Måsan 10C
1385 ASKER
Norway
hello@corp.inbox.com

2. A gyűjtött személyes adatok

A Szolgálatás kiváló minőségű biztosítása érdekében különböző jellegű információknak, többek között a felhasználók személyes adatainak begyűjtése szükséges. Az alábbiakban áttekintést adunk arról, hogy általában hogyan végezzük a személyes adatok begyűjtését és ez a folyamat mely adatokat érinti. Bizalmas jellegű adatokat nem gyűjtünk.

a) Közvetlenül a felhasználó által megadott adatok

A fiók regisztrálása során, illetve bármely esetben, mikor kapcsolatba lépsz velünk, egyes adatok, például neved, e-mail címed, telefonszámod és a fizetés módja, tárolásra kerülnek. Ezeket az adatokat addig tároljuk, míg az adatok eltávolítását nem kéred, illetve fiókod törlésre nem kerül. A fiók törlésére vonatkozó információkért kérjük, olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.

b) A Szolgáltatás használata során szerzett információk

A Szolgáltatás használata során bizonyos információk gyűjtésére kerül sor, például a használt eszközre (a mobil/PC gyártója, az operációs rendszer és a böngésző), valamint a kapcsolatra (például IP-cím) vonatkozóan.

E-mail szolgáltatásunk naplózza az összes szerverre beérkező és szervert elhagyó e-mailt, a bejelentkezési kísérleteket stb., valamint az ezzel a forgalommal kapcsolatos információkat (például az e-mail küldőjének vagy a bejelentkezni próbáló személynek az IP-címét és e-mail címét). Ez a naplózás a Szolgáltatással való visszaélés megelőzése és problémák (például az IP-cím feketelistázása) esetén történő segítségnyújtás érdekében történik. A naplózott adatokat szervereinken legfeljebb 12 hónapig tároljuk.

Az e-mail szolgáltatás használatával kiválaszthatod, hogy érdekedben milyen adatokat tároljuk (például a fogadott és az elküldött e-mailek és a névjegyek).

3. Sütik használata és helyileg tárolt tartalom

A Szolgáltatás használata során, illetve weboldalunk megnyitása esetén eszközödön sütik és egyéb adatok kerülhetnek tárolásra. Ezeket az információkat később olvasásra elérhetjük. A süti egy szöveges fájl, amely a böngésző belső memóriájába kerül.

Kizárólag szigorúan szükséges sütik használatára kerül sor. Ez azokat a sütiket jelenti, melyek elengedhetetlenek a Szolgáltatás megfelelő működéséhez (pl. a webmail szolgáltatásba történő bejelentkezéshez).

Az ilyen jellegű sütik böngésződbe történő elhelyezését megakadályozhatod. A legtöbb modern böngésző automatikusan elfogadja a sütik elhelyezését, viszont a böngésző beállításaiban a sütiket le is tilthatod. Amennyiben a sütiket a böngészőben letiltod, a Szolgáltatás nem fog megfelelően működni.

4. A személyes adatok kezelésének célja

A személyes adatokat az alábbi célokra használjuk fel:

a) Szolgáltatásnyújtás

A Szolgáltatáshoz való hozzáférés biztosítása érdekeben személyes adatokat használunk fel. Például, e-mail fiókod jelszava módosításához szükségünk van kapcsolattartási adataidra. Ebből a célból az alábbi személyes adatokat gyűjtjük: név, e-mail cím, mobiltelefonszám.

Amennyiben ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, ahhoz, hogy segítséget nyújthassunk, igazolnod kell személyazonosságodat.

Emellett kapcsolattartási adataidra szükségünk van ahhoz, hogy e-mail fiókoddal kapcsolatos fontos információkról értesíthessünk.

Az ebben a szakaszban leírt adatkezelés jogalapja egy olyan szerződés teljesítése, amelyben érintett félként szerelepsz (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont).

b) A Szolgáltatással való visszaélés megelőzése

A személyes adatokat felhasználjuk a Szolgáltatással kapcsolatos visszaélés megelőzésére. A visszaélés jelenthet a más személy e-mail fiókjába való bejelentkezést, csalási kísérleteket, „spam" üzenetek küldését, felbujtást, zaklatást és egyéb, a törvény, illetve Általános Szerződési Feltételeink által tiltott tevékenységeket. Az ebben a szakaszban leírt adatkezelés jogalapja a ránk vonatkozó jogi kötelezettségek teljesítésének szükségessége (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont), valamit egy olyan szerződés (Általános Szerződési Feltételek) teljesítésének szükségessége, amelyben éritett félként szerepelsz (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont).

c) Törvények betartása

Ahhoz, hogy megfeleljünk a ránk vonatkozó jogi kötelezettségeknek (nevezetesen a norvég számviteli törvénynek, a fogyasztók vásárlására vonatkozó törvénynek és a GDPR rendelkezéseinek), bizonyos személyes adatokat, például a vásárlási előzményeket, a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének c) pontja alapján kell tárolnunk.

Annak ellenére, hogy adatkezelésünk jogalapja általában a vonatkozó szerződés megléte (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont), más jogalap is alkalmazható. Bármely kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal és színesen segítünk a konkrét adatok feldolgozására vonatkozó jogi kérdések tisztázásában.

d) Információ-biztonság biztosítása

Az információ-biztonság biztosítása és az információ-biztonsági események megelőzéséhez szükséges intézkedések végrehajtása érdekében előfordulhat, hogy a Vállalat technikai csapata hozzáfér az e-mail forgalomhoz, illetve azt felügyeli. A személyes adatok e célból történő kezelésének jogalapja a vállalat azon jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont), hogy megakadályozza az információ-biztonsági eseményeket, illetve azokat megfelelően kezelje.

5. Információ megosztása

Személyes adataidat nem értékesítjük, illetve a postafiókodban tárolt adatokat nem használjuk fel hirdetési célokra.

A személyes adatokat megosztjuk azon vállalatokkal, melyek a nevünkben bármilyen szolgáltatást nyújtanak, és egyes esetekben bizonyos információkat hatóságok számára is elérhetővé teszünk:

a) Amennyiben mások nevünkben szolgáltatásokat nyújtanak

Az informatikai fejlesztést, az informatikai műveleteket, az adattárolást és az ügyfélszolgálatot nagyrészt harmadik felek végzik.

Az ilyen harmadik felek személyes adatokhoz való hozzáférésének és azok felhasználásának ellenőrzése érdekében külön adatfeldolgozási megállapodásokat kötöttünk a nevünkben adatokat feldolgozó vállalatokkal, ezzel védve érintett félként járó jogaidat. Ezen harmadik felek a személyes adatokat kizárólag a megállapodás szerinti, nevünkben nyújtott szolgáltatások nyújtása céljából használhatják fel.

A kártyás fizetések végrehajtásához a fizetéshez használt kártya adatait megosztjuk a Stripe fizetési szolgáltatóval. Ez magában foglalja a személyes adatok harmadik országba (USA) történő továbbítását. A Stripe szolgáltatóval kötött megállapodásunk meghatározza az ilyen jellegű adattovábbítás megfelelő módját, így az adatokat csak a GDPR előírásainak megfelelően és a fizetés végrehajtása céljából dolgozzuk fel.

b) Amennyiben a hatóságok ezt megkövetelik

Amennyiben bűncselekmény vagy jogsértés gyanúja merül fel, a tárolt személyes adatokat és egyéb érdeklődésre számot tartó információkat átadhatjuk a hatóságoknak.

Ezeket az információkat általában nem adjuk meg érvényes bírósági végzés nélkül, illetve egyéb jogi kötelezettség híján, mely pontosan meghatározza, mely adatokat kell megosztani a hatóságokkal.

Az ügyfelek vásárlási előzményeire vonatkozó adatok szintén megoszthatók a hatóságokkal annak érdekében, hogy biztosítsák vagy bizonyítsák a meglévő törvényeknek és rendeleteknek való megfelelést.

6. Adattárolás

a) Az adattárolás módja

Személyes adataid biztonsága fontos számunkra. Minden személyes adatodat bármely illetéktelen hozzáféréstől biztonságban és védve tároljuk.

Megfelelő biztonsági intézkedéseket alkalmazunk az ellenőrzésünk alatt álló személyes adatok védelme érdekében, mely magában foglalja a jogosulatlan hozzáférést, gyűjtést, felhasználást, nyilvánosságra hozatalt, módosítást, illetve megsemmisítést.

Az e-mailek adatait és a fiókadatokat (például név, e-mail címek és mobilszám) harmadik fél szolgáltatóinkon keresztül az Európai Gazdasági Térségen (EGT) belüli szervereken tároljuk.

Amennyiben ügyfélszolgálatunknak e-mail üzenetet küldesz, a kapcsolatfelvétellel létrehozott jegy a Zendesk jegykezelő rendszerünkben kerül tárolásra (USA).

A fizetési adatokat a Stripe (USA) és a NETS (EU) tárolja.

b) Adatmegőrzési irányelvek

E-mail fiókodat a webmail szolgáltatás „Saját fiók" menüpontjában törölheted.

Az aktív előfizetés, illetve a sikeres megújítás hiánya szintén a fiók és az adatok törlését eredményezi.

Adatmegőrzési irányelveinkkel kapcsolatban kérjük, olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.

7. Adatvédelemre vonatkozó jogok

Adataiddal kapcsolatban megilletnek bizonyos jogok, különös tekintettel az alábbiakra:

  • Személyes adataid kezeléséhez adott hozzájárulásod tetszőleges visszavonása;
  • Adataid feldolgozása elleni tiltakozás;
  • Adataidhoz való hozzáférés és a feldolgozás bizonyos szempontjaival kapcsolatos tájékoztatás kérése;
  • Saját adataidnak ellenőrzése és helyesbítés kérése;
  • Adataid feldolgozásának korlátozása;
  • Személyes adataid törlése (pl. az „elfeledtetéshez" való jog);
  • Másolat kérése adataidról strukturált, széles körben használt és géppel olvasható formátumban, és amennyiben technikailag megvalósítható, ezen adatok továbbítása egy másik adatkezelő részére;
  • Panasz és kereset benyújtása az illetékes adatvédelmi hatósághoz;
  • Felhívjuk figyelmedet, hogy e jogok némelyikének érvényesítéséhez az e-mail fiók végleges törlése szükséges.

8. Egyéb rendelkezések

Fenntartjuk a jogot, hogy a jelen Adatvédelmi Nyilatkozatot bármikor, további értesítés nélkül megváltoztassuk. Erősen javasoljuk, hogy ezt az oldalt rendszeresen ellenőrizd, az oldal alján található dátummal együtt.

Jelentősebb módosítások vagy változtatások esetén általában értesítést küldünk a Szolgáltatásban használt e-mail címre.

Kérjük, a Szolgáltatásra vonatkozó feltételekkel kapcsolatos további információkért olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket is.

Továbbá, a GDPR 77. cikke értelmében adataid feldolgozása kapcsán jogodban áll panasszal élni valamely felügyeleti hatóságnál, elsősorban ott, ahol életvitelszerűen tartózkodsz, ahol a munkahelyed van, vagy ahol az állítólagos jogsértés történt. Magyarországon ez a felügyeleti szerv a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

9. Kapcsolat

Amennyiben bármilyen kérdésed vagy kérésed van adataiddal, azok feldolgozásával, vagy a Szolgáltatásokkal kapcsolatban, fordulj bizalommal Ügyfélszolgálati csapatunkhoz (a hivatkozás a weboldal alján található).

A jelen Adatvédelmi Nyilatkozattal kapcsolatos kérdések a jelen Adatvédelmi Nyilatkozat 1. szakaszában felsorolt elérhetőségekre szintén elküldhetők.

Érvényesség kezdete: 2023. Szeptember 29. (az előző verzió itt megtalálható)

logo

© 2024 Inbox.com AS
NO 920 243 347

Minden jog fenntarva.

Hivatkozások

ÜgyfélszolgálatGYIKRendszerállapot